0
محتویات سبد خرید
  • 12519
  • 57 مرتبه
شرکت وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی

شرکت وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی

09/19/1400

شرکت وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی

\n

نانو مواد ایرانیان یکی از شرکت های وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی می باشد که تمامی تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی را با قیمت بسیار مناسب عرضه و روانه بازار تجهیزات آزمایشگاهی می نماید. این مجموعه تخصصی آماده همکاری با دانشگاه ها، آزمایشگاه ها و سازمان های دولتی و خصوصی در زمینه تامین تجهیزات و خدمات پس از فروش می باشد.

 

درخواست همکاری خود را برای ما ارسال نمایید.کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

کلیه دستگاه های تولید شده و وارد شده دارای شناسنامه بوده و کد اختصاصی شناسایی دارند و شامل ۷ روز مهلت تست کالا، یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند.

کارت ضمانت همراه دستگاه ارسال می شود و دستگاه شما از روزی که از انبار ما خارج میشود، تاریخ یک ساله گارانتی آغاز شده و شماره سریال یکتای آن در محل شماره سریال ها وارد میشود.

نانومواد ایرانیان بعنوان مجرب ترین و با سابقه ترین شرکت وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی در ایران در سال 1387 و با شروع فعالیت در زمینه فروش انواع تجهیزات آزمایشگاهی ، نانو مواد و مواد شیمیایی با همکاری جمعی از از متخصصان ، دانشجویان دکترا و کارشناسی ارشد دانشگاه های معتبر فعالیت خود را شروع کرد.

نانومواد ایرانیان با در اختیار داشتن کادر فنی متخصص ،آزمایشگاه های کنترل کیفی و تحقیقاتی بسیاری را در سطح کشور راه اندازی و تجهیز نموده است و هم اکنون به عنوان یکی از شرکت های وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی در سطح کشور فعال می باشد.

از دیگر اهداف این شرکت میتوان به ارائه دانش علمی و فن آوریهای نوین روز دنیا در زمینه آزمایش و تحقیق و توسعه اشاره نمود.

این شرکت ضمن توانایی واردات تجهیزات آزمایشگاهی و لوازم آزمایشگاهی و تحقیقاتی از تمامی کشورهای اروپانی و امریکایی و آسیایی به ایران ، آماده همکاری با تمامی شرکت های معتبر در زمینه فروش و عرضه تجهیزات آزمایشگاهی می باشد

همچنین شرکت نانو مواد ایرانیان قابلیت تامین قطعات یدکی تجهیزات ازمایشگاهی و دستگاههای آزمایشگاهی خریداری شده توسط مراکز که دچار مشکل گردیده اند را دارا می باشد.

 

از طریق دکمه زیر می توانید تجهیزات مورد نیاز خود را مشاهده و به صورت آنلاین سفارش دهید.

\n \n خرید آنلاین تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی\n \n

نانو مواد ایرانیان ، در مدت زمان کوتاهی توانسته است با جلب اعتماد مشتریان در زمینه کیفیت محصولات خود، جایگاه بسیار خوبی را بدست آورد. این شرکت با بهره‌مندی از سیاست‌های جلب رضایت مشتری‌ و بهبود مستمر کیفیت محصولات و افزایش رقابت پذیری توانسته است در این امر مهم بیش از پیش موفق باشد.

نانو مواد ایرانیان تا کنون توانسته است بعنوان تأمین کننده تجهیزات آزمایشگاهی و یکی از شرکت های وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی در راستای تامین ، عرضه و توزیع تجهیزات آزمایشگاهی فعال بوده و با جلب اعتماد مشتریان ، محققان و دانشجویان عزیز جایگاه مناسبی را در این عرصه بدست آورد. 

لازم به ذکر است شرکت نانو مواد ایرانیان با داشتن پشتوانه علمی و سالها تجربه در امر تجهیز مراکز و موسسات آزمایشگاهی و با داشتن کادر مجرب و کارشناس فنی در امر خدمات پس از فروش آمادگی خود را برای ارتقاء هر چه بیشتر سطح تکنولوژی اعلام می دارد . شرکت نانو مواد ایرانیان با اخذ نمایندگی فروش از کمپانی های معتبر سراسر دنیا تلاش می کند تا مراکز و موسسات آزمایشگاهی را با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی در زمینه های مختلف فنی و تخصصی تجهیزات آزمایشگاهی در دوران فرا صنعتی امروز همگام سازد. 

\n \n \n

تأمین کننده تجهیزات آزمایشگاهی

\n

مجموعه تخصصی نانو مواد ایرانیان ضمن کسب موفقیت در زمینه عرضه انواع تجهیزات آزمایشگاهی توانسته است با بسیاری از شرکت ها و مجموعه های دولتی و خصوصی وارد همکاری شده و نسبت به تأمین تجهیزات آزمایشگاهی ، نانومواد و مواد شیمیایی آنان اقدام نماید.نانو مواد ایرانیان به عنوان تأمین کننده تجهیزات آزمایشگاهی با سازمان ها و ارگان های گوناگون همکاری گسترده ای دارد که در زیر به تعدادی از آنان اشاره شده است:

1-سازمان انرژی اتمی ایران (آزمایشگاه اپتیک و لیزر)

2-وزارت دفاع

3-دانشگاه مالک اشتر تهران

4-شرکت نفت تهران و ...

امیدواریم افتخار خدمتگزاری به شما را نیز در این راستا کسب کرده و آرزومندیم با کلیه امکانات و با برخورداری از نمایندگی کمپانی های مختلف بتوانیم گامی در راستای پیشرفت بخش پژوهش کشور برداریم.

\n جدیدترین محصولات نانو ثانیمشاهده همه \n \n خرید 1و4 دی اکسان نوترون \n

1و4 دی اکسان نوترون گرید Dry (کدN)

\n از: 9,500,000 ریال\n \n قیمت خرید انلاین تیمول فتالئین نوترون \n

1و4 دی اکسان HPLC (کدN)

\n از: 7,600,000 ریال\n \n قیمت خرید انلاین سدیم لوریل سولفات دکتر مجللی \n

سدیم لوریل سولفات مجللی آزمایشگاهی (کد M)

\n از: 1,580,000 ریال\n \n قیمت خرید انلاین اسیدسولفوریک دکترمجللی \n

اسید سولفوریک مجللی 98-95% Extra Pure (کدM)

\n از: 880,000 ریال\n \n خرید اسید سولفوریک مجللی آزمایشگاهی \n

اسید سولفوریک 98-95درصد آزمایشگاهی دکتر مجللی (کدM)

\n از: 920,000 ریال\n \n قیمت نیترات نقره دکتر مجللی \n

نیترات نقره آزمایشگاهی مجللی (کدM)

\n از: 5,000,000 ریال\n \n خرید متانول آزمایشگاهی دکتر مجللی \n

متانول گرید Dried مجللی (کدM)

\n 3,850,000 ریال\n \n خرید متانول گرید GC دکتر مجللی \n

متانول GC صنایع شیمیایی دکتر مجللی (کدM)

\n 3,850,000 ریال\n \n قیمت متانول usp دکتر مجللی \n

متانول دکتر مجللی Gradient HPLC (کدM)

\n 3,850,000 ریال

فایل های پیوست

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.