0
محتویات سبد خرید
  • 12870
  • 58 مرتبه
فروش عمده تجهیزات آزمایشگاهی

فروش عمده تجهیزات آزمایشگاهی

09/26/1400

قیمت فروش عمده تجهیزات آزمایشگاهی

\n

امروزه تعیین قیمت فروش عمده تجهیزات آزمایشگاهی به عوامل متعددی وابسته است که در این مقاله به آن اشاره می کنیم.

جهت خرید و فروش عمده تجهیزات آزمایشگاهی با شماره 09129152167 تماس گرفته یا از طریق فرم زیر نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید. کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

خرید عمده تجهیزات آزمایشگاهی ، یافتن تولیدکننده ، واردکننده یا منبع اصلی تجهیزات آزمایشگاهی موضوعی است که بسیاری از فروشندگان این صنعت با آن چالش دارند.

\n

در این مطلب ضمن معرفی نانو مواد ایرانیان (نانوثانی) به عنوان شرکت وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی ، با انواع چالش های تجهیزات آزمایشگاهی و راه حل های آن با شما خواهیم بود و در کنارتان به توسعه کسب و کارتان در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی کمک خواهیم کرد.

\n

جهت مشاهده انواع تجهیزات آزمایشگاهی روی دکمه زیر کلیک کنید.

\n \n مشاهده تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی\n \n

خرید عمده تجهیزات آزمایشگاهی

\n

در حال حاضر و با توجه به سابقه گروه ما ، قیمت عمده تجهیزات آزمایشگاهی به چند عامل مهم و اثرگذار بستگی دارد که به آن اشاره میکنیم:

 

\n

دسترسی به منابع اصلی عمده تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی

\n

دسترسی به منابع اصلی تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی به دو بخش و شاخه تقسیم می شود .

\n

الف - دسترسی به تولید کننده عمده تجهیزات آزمایشگاهی

\n

یکی از منابع تأمین تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی به قیمت عمده ، تولیدکنندگان داخلی تجهیزات آزمایشگاهی می باشند. 

خریدار عمده با توجه به اینکه تولید کننده در داخل کشور فعالیت می کند کمتر دچار چالش های ناشی از تحریم و تأمین بین المللی می شود. 

در شرایط حال حاضر و با توجه به چالش های شیوع بیماری های جهانی ، تحریم کشور ها، نوسانات شدید بازار ارز ، چالش های حمل و نقلی بین المللی و … صادرات دچار کمبود تأمین و نوسان شدید قیمت تمام شده می باشد. 

بنابر این یکی از حالات تأمین و فروش عمده تجهیزات آزمایشگاهی ، ارتباط با تولید کنندگان داخلی می باشد که در این حالت بدلیل مشکلات ناشی از موانع تولید ، بسیاری از شرکت های حال حاضر به خاطر عدم توجیه اقتصادی، مالیات دولت ها ،وجود واسطه ها، عدم داشتن فناوری تولید و ... تمایلی به تولید در این زمینه ندارند و عملا همکاری با تولیدکنندگان این صنعت دارای مشکلات و موانع بسیاری می باشد.

\n

ب - دسترسی به وارد کننده عمده تجهیزات آزمایشگاهی

\n

واردکنندگان لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی می توانند منابع بسیار خوبی برای تأمین مناسب لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی به قیمت عمده باشند. 

به دلیل وجود واسطه ها و دلال های فراوان و سیستم ناقص در پروسه تولید داخلی ، عملا ارتباط با شرکت های وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی یکی از بهترین راه های همکاری ، تامین و فروش عمده تجهیزات آزمایشگاهی می باشد. 

یکی از عواملی که به کاهش قیمت فروش عمده تجهیزات آزمایشگاهی کمک می کند ارتباط با تامین کننده دسته اول و حذف واسطه های تجاری در این صنعت و دیگر صنایع خواهد بود. 

شرکت نانو مواد ایرانیان مفتخر است بعنوان تامین کننده دسته اول تجهیزات آزمایشگاهی ، این تجهیزات را با قیمت های بسیار مناسب وارد و روانه بازار کند.

 

\n \n مشاهده تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی\n \n

پیشنهاد ویژه

\n

آن دسته از افرادی که دنبال راه اندازی یا ایجاد فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی هستند ، پیشنهاد ویژه ما که بر حسب تجربه چندین ساله پدران عرصه این صنعت می باشد این است که وارد بخش عمده فروشی و توزیع تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی به صورت عمده شوند . 

بر خلاف ذهنیت جامعه که فکر می کنند خرده فروشی نسبت به عمده فروشی راحت تر ، کم دردسر تر و پرسودتر است ، در حالی که تجربه نشان داده و ثابت کرده است فروش عمده تجهیزات آزمایشگاهی، عمده فروشی ، پخش و توزیع عمده تجهیزات آزمایشگاهی در صورتی که قدرت و منبع تأمین به قیمت عمده را داشته باشید، سرمایه کمتری نیاز دارد و نسبتا دردسر کمتر و راحت تر و همچنین دارای حاشیه سود بیشتری نیز می باشد.

\n

ارتباط پایدار بین فروشنده عمده تجهیزات آزمایشگاهی و خریدار

\n

ارتباط بین فروشنده و خریدار عمده تجهیزات آزمایشگاهی از مهم ترین مواردی است که در این زمینه بایست به آن توجه کرد.

 یک اصل بسیار مهم جهت تأمین عمده لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی مستمر بودن و پایدار بودن ارتباط با تأمین کننده می باشد. قیمت عمده لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی در این مرحله می تواند جزء اولویت های چندم باشد. 

چون اگر تولیدکننده عمده تجهیزات آزمایشگاهی یا وارد کننده عمده تجهیزات آزمایشگاهی ، محصولی را به قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد ولی این مقوله یکبار اتفاق بیوفتد ، پس در نتیجه ، این ارتباط پایدار نبوده و هرچند سود خوبی داشته باشد ، یکبار اتفاق افتاده و تکرار نخواهد شد.

\n

در صورتی که اگر شما با یک تولیدکننده یا وارد کننده وارد تجارت شوید و بتوانید خرید عمده تجهیزات آزمایشگاهی را از منبع اصلی انجام دهید، چون به منبع اصلی و همیشگی وصل هستید ، پس قدرت تأمین شما در سطح خوبی است و سوددهی برای شما از این ارتباط فرای از قیمت به صورت طولانی مدت است. 

گرچه که در این حالت چون واسطه ها کنار گذاشته می شوند، پس بنابراین سود حاصله متعارف و گاهی در حد عالی می باشد.

\n

کیفیت بالای تجهیزات آزمایشگاهی

\n

مقوله کیفیت در جامعه امروزی که اطلاعات به سرعت رد و بدل می شود بسیار مهم و حائز اهمیت برای زنجیره مصرف کنندگان می باشد. ضرب المثل معروف اروپایی ها در این مورد مصداق بارز این مورد است. ” هنوز آنقدر پولدار نشده ایم که از جنس بی کیفیت و ارزان استفاده کنیم”

از دیدگاه مصرف کنندگان ، تجهیزات آزمایشگاهی ارزان چند مشکل دارد که مهم ترین آن صرف زمان بسیار جهت تعمیرات احتمالی و جستجو جهت خرید مجدد تجهیزات می باشد. در نتیجه اکثر مشتری های حال حاضر ابتدا به دنبال کیفیت مناسب هستند تا قیمت مناسب.

کیفیت در تجهیزات آزمایشگاهی برای تمام عناصر چرخه از تولید ، توزیع و مصرف کننده از مهم ترین عواملی است که باعث پایداری این چرخه بوده و همچنین می تواند باعث تقویت عامل دوم یعنی ارتباط بین خریدار و فروشنده نیز گردد.

\n \n شرکت وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی\n

فایل های پیوست

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.