0
محتویات سبد خرید
  • 17658
  • 127 مرتبه
نانو سرامیک خودرو چیست؟

نانو سرامیک خودرو چیست؟

05/04/1401

امروزه خودرو به عنوان کالایی ارزشمند و به عنوان سرمایه محسوب می شود. قیمت روز افزون خودرو، لزوم و ضرورت حفظ سلامت ظاهری و باطنی خودرو را می طلبد.

تصور کنید لایه ای مانند شیشه، بی رنگ و با ضخامت بسیار کم را روی تمامی بدنه خودروی خود نصب کنید. با اینکار چقدر بدنه خودرو شما در برابر خش و خش ناشی از شستشو ماشین و یا خط و خش های ناشی از بازکردن درب خودرو که روی در و در محل دستگیره خودرو ایجاد می شود و یا خط و خش های ناشی از برخورد سنگ ریزه و گرد و غبار با بدنه خودرو را حفظ می کند. حالا تصور کنید این لایه شیشه ای باعث شود تا بدنه خودرو شما خود تمیز شونده شود. خود تمیز شونده به این معنا است که گرد و غبار و اثر لک اب و باران روی بدنه خودرو شما نمی ماند. از طرف دیگر رنگ خودرو در طی زمان و در برابر عوامل محیطی مانند آلودگی و باران های اسیدی حفظ می شود. دقت کرده اید که با گذشت چند سال رنگ بدنه خودرو مانند روز اول نیست و از کیفیت و شفافیت روزهای اولیه آن به شدت کاسته شده است. حالا فکر کنید کاری کنید که رنگ خودرو نیز با گذشت چند سال مانند روز اول با کیفیت و درخشنده است. مثل یک خودروی صفر کیلومتر.

حالا اگر این لایه شیشه ای که در اصل لایه سرامیکی است روی خودرو شما نصب شود چقدر می تواند کالای ارزشمند شمارو حفظ کند. که نه تنها موقع استفاده رضایت کاملی از مشاهده و استفاده از ان دارید بلکه موقع فروش، خودروی شما با داشتن خصوصیات که در بالا ذکر شد با قیمت بالاتری فروش می رود.

شرکت پیشگامان نانو مواد ایرانیان با سابقه 13 ساله در زمینه تامین نانو مواد درکشور، پوشش نانو سرامیک را از شرکت ژاپنی KISHO وارد کرده است. این محصول مستقیما از ژاپن وارد می شود و با محصولات چینی تفاوت دارد. نانو سرامیک خودرو با ضخامت 2 تا 6 میکرومتر روی بدنه خودرو ی شما اجرا می شود و هیچ رنگی ندارد.

پوشش نانوسرامیک خودرو مزایایی به خودرو می دهد از جمله:

-حفظ رنگ خودرو از کهنگی و رنگ پریدگی

-حفظ رنگ خودرو از خط و خش ناشی از شستشو، و برخورد ذرات گرد و غبار و یا تماس دست

-ایجاد لایه سرامیکی آب گریز بروی سطح

-ایجاد شفافیت و  درخشندگی به رنگ و بدنه خودرو

-با ماندگاری طولانی: 3 سال

\n \n مشاهده لیست نانوسرامیک خودرو\n \n

آیا استفاده از نانو سرامیک خودرو ضرورت دارد؟

همانطور که در بالا ذکر شد ماشین در ایران تبدیل به یک کالای سرمایه ای شده است. کالایی که مرتبا در معرض عوامل بیرونی در حال کهنه شده و کاسته شدن از ارزش آن است. حفط بدنه خودرو با اجرای نانوسرامیک خودرو به عقیده بنده یک ضروت غیر قابل اجتناب است. تصور کنید لایه نانو سرامیک خودرو ظاهر خودروی شمارو مانند روز اول نو و درخشنده کند. البته تنها کاربرد نانوسرامیک خودرو این نیست، یکی از مزایای فوق العاده اجرای نانوسرامیک خودرو این است که بدنه خودروی شما آب گریز می شود. یکی از دیگر از مزایای بینظیر این محصول ایجاد درخشندگی و شفافیت در رنگ بدنه خودرو است. زمانیکه شما نانوسرامیک را روی بدنه اجرا می کنید متوجه تفاوت فاحش در کیفیت و شفافیت رنگ خودرو می شوید. این موضوع دست شمارا برای فروش هر چه بهتر خودرو زمان فروش باز می گذارد.

هزینه نانوسرامیک خودرو چقدر است؟

یکی از مسائل بسیار مهم در خصوص نانوسرامیک خودرو، هزینه تمام شده برای اجرای آن است. بطور مثال قیمت نانوسرامیک ژاپنی KISHO مدل Si-901 که بهترین و عالی ترین محصول نانوسرامیک تولیدکننده مطرح ژاپنی است، 1،900،000 است. این محلول نانوسرامیک 30 میلی لیتر است. 15 میلی لیتر از این محلول نانو سرامیک خودرو برای پوشش کامل سرامیکی یک خودرو کفایت می کند. یعنی با خرید یک محصول، می توانید برای دو خودرو پوشش نانوسرامیکی کامل اجرا کنید. یعنی با 900 هزار تومان می توانید خودروی خود  را به مدت 3 سال بیمه کنید در برابر نیاز به شستشو های متداول، ایجاد خط و خش، رنگ پریدگی خودرو و ...

روش اجرای نانوسرامیک خودرو چگونه است؟

روش اجرای نانوسرامیک خودرو بسیار ساده است و توسط یک نفر کاربر عادی بدون نیاز به وسایل و تجهیزات قابل اجرا است. برای اجرای نانو سرامیک خودرو ابتدا خودوی خود را با مواد شوینده متداول کامل بشویید.

حالا می توان در این مرحله بعد از شستشوی خودرو، با استفاده از خمیر خودرو و دستگاه ساب با پارچه نرم، روی بدنه را کامل ساب زد و تا سطح بدنه خودرو بطور کامل عاری از هر گونه آلودگی شود. سپس چهار قطره از محلول نانوسرامیک را روی دستمال جیر که روی پد قرار داده اید بریزید. به آرامی روی بدنه خودرو حرکت دهید.

دقت داشته باشید که سطوح بزرگ بدنه خودرو مانند کاپوت را به سطوح 30 در 30 سانتی متر یا 40 در 40 سانتی متر تقسیم کنید و در هر مرحله هز قسمت را بطور کامل اجرا کنید و سپس سراغ سایر قسمت ها بروید. بعد از حرکت دادن چهار قطره روی سطح مشخص شده، با دستمال میکرو فایبر روی قسمت پوشش داده شده را به ارامی بکشید.

نیازی به اعمال فشار نیست فقط می خواهید نانو پوشش سرامیکی را روی سطح مشخص شده بهتر پخش و پاک کنید. به همین ترتیب تمام بدنه خودرو را نانو پوشش سرامیک اجرا کنید. بعد از اجرای کامل تا 3 روز از شستشوی خودروی خود اجتناب کنید.

آیا می توان روی بدنه خودرو دو لایه نانوسرامیک اجرا کرد؟

جواب سوال مثبت است. فقط دقت داشته باشید وقتی لایه اول را اجرا کردید حداقل اجازه دهید 2 ساعت از اجرای کامل آن بگذرد و سپس لایه دوم نانو سرامیک را روی بدنه خودرو اجرا کنید. با اینکار لایه محاقظ ایجاد شده بروی بدنه خودرو مستحکم تر شده و زمان طولانی تر باید سپری شود تا نیاز محدد به اجرای نانو سرامیک احساس شود.

\n نانو سرامیک خودرومشاهده همه \n \n فروش نانوسرامیکی گرافن خودروفروش نانوپوشش گرافین \n 11,000,000 ریال\n

پوشش خودرو با نانو گرافن سرامیکی +9H مدل Fantastic xmL

\n \n \n خرید پوشش نانوسرامیک خودرو ژاپنی \n 26,000,000 ریال\n

پوشش کریستالی نانو سرامیک خودرو محصول ژاپن Si-901

\n \n \n پوشش نانوسرامیک خودرو ژاپنی \n 16,000,000 ریال\n

پوشش نانوسرامیک بدنه خودرو ژاپنی Si-811

\n \n \n نانو پوشش ماشین گرافینپوشش نانو گرافن خودرو \n 22,000,000 ریال\n

نانو پوشش گرافن +10H خودرو مدل NANO_KING

\n \n \n پوشش نانو گرافن خودرو \n 18,000,000 ریال\n

پوشش نانو گرافن +9H بدنه و شیشه خودرو

\n

فایل های پیوست

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.