0
محتویات سبد خرید
  • 4557
  • 53 مرتبه
ضدعفونی‌کننده نانو ویژه دام و طیور تولید شد

ضدعفونی‌کننده نانو ویژه دام و طیور تولید شد

07/12/1399

ضدعفونی‌کننده نانو ویژه دام و طیور تولید شد،یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تولید مواد مورد استفاده در صنعت دام و طیور، اقدام به عرضه ضدعفونی‌کننده‌های نانو برای استفاده در بخشدام و طیور کرده است.

به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، یک شرکت دانش بنیان ایرانی با استفاده از فناوری‌نانو، ضدعفونی کننده سطوح محوطه نگهداری دام و طیورتولید و به بازار عرضه کرده است. این شرکت محلول‌های ضدعفونی خود را با نام‌های تجاری نانونیپ WD، نانونیپ LD و نانونیپ HD تولید می‌کند.

ضد عفونی‌کننده بسیار قوی این شرکت (نانونیپ HD) به واسطه داشتن میزان بسیار بالای نانو ذرات نقره توانایی از بین بردنمیکروارگانیسم‌های مختلف را دارد. به ادعای تولیدکننده این محصول، ضدعفونی‌کننده نانونیپ HD قادر است میکروارگانیسم‌هایی را که ضدعفونی کننده‌های رایج قادر به از بین بردن آن نیستند را از بین ببرد. این محصول در مناطقی که از لحاظ آلودگی در شرایط بسیار حاد قرار دارند وعاری بودن از هر نوع آلودگی میکروبی بسیار برای آنها حائز اهمیت است، قابل استفاده بوده و می‌توان آن را حتی در بیمارستان‌ها، اتاق عمل،مزارع پرورش دام و طیور و کشتارگاه‌ها استفاده کرد.

این محصول با غلظت ۰.۵ درصد به میزان ۱۰۰ سی سی به ازای هر متر مربع از سطح اسپری می‌شود. همچنین به منظور کاهش بار آلودگیهوا در مزارع پرورش طیور، یک لیتر از محلول رقیق سازی شده ۰٫۵ درصد این محصول در ۱۰۰ متر مکعب از فضا اسپری می‌شود. به منظورتسهیل در اجرا می‌توان از سیستم‌های مه پاش نیز استفاده نمود.ضد عفونی کننده عمومی (نانونیپ LD) به منظور ضد عفونی کردن سطوح، وسایل، تجهیزات، بستر و پوشال، محوطه، کامیون‌ها، حوضچه‌هایورودی و غیره و در مناطقی که بار میکروبی بالایی ندارند با غلظت ۱ درصد (۱ لیتر در ۹۹ لیتر آب) و در صورت آلودگی شدید با غلظت ۲ درصد (۲لیتر در ۹۸ لیتر آب) مورد استفاده قرار می‌گیرد. نانونیپ WD می‌تواند به واسطه داشتن اثر کاتالیزوری اقدام به از بین بردن زیست‌فیلم‌ها از محیطکند.

این شرکت در راستای ارائه خدمات تخصصی و مشاوره در زمینه فناوری نانو با اعتقاد به اهمیت تحقیقات و لزوم توسعه اقدام به راه‌اندازی بخشتحقیق و توسعه (R&D) کرده است.

همچنین این شرکت با تولید نانو ذرات نقره با برند تجاری نانونیپ فعالیت خود را گسترش داده و به طور مستمر در عرصه صنعت نانو کشور وهمچنین حوزه بهداشت با بهره گیری از کارشناسان مختلفی در زمینه دامپزشکی، کشاورزی، پزشکی، داروسازی، شیمی، میکروبیولوژی،نساجی و غیره در شرکت و همچنین همکاری و مشاوره اساتید برجسته دانشگاه‌ها و مراکز معتبر علمی همواره تلاش نموده با ارائه محصولاتجدید و با کیفیت و همچنین با قابلیت‌های متفاوت، در جهت توسعه فناوری‌نانو گام بردارد.

فایل های پیوست

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.